Hej från Tinroof och Ester simmar vidare!

Hej på er!

Det har varit ett långt uppehåll här på bloggen. Jag (Pernilla) varit ute på kulinariska äventyr i Sveriges Mästerkock. Idag ägnar jag mig mest åt mat och det är numera på professionell basis. Jag driver bloggen ”Mästerkock i mitt eget kök”  där jag bloggar om det mesta som rör mat och matlagning. Petra jobbar med olika spännande evenemang i Malmö.

Men det innebär inte att filmarbetet upphört. Tvärt om. Det börjar rycka i manusskrivarfingrarna nu. Vi fortsätter och sätter tänderna i några av våra projekt som vilat under förra året.

Tills dess kan ni resa till Vladivostock och se vår kortfilm ESTER som visas som ett av det bästa ur repertoaren från Capalbio filmfestival! Eller se den här…

Hej hej

P o P

One response to “Hej från Tinroof och Ester simmar vidare!

  1. Katarina är super cooool

Kommentera

